استاندار خوزستان برای بررسی و حل مشکل قطعی آب هندیجان به این شهرستان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز ، غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان گفت: متأسفانه به دلیل خشکسالی های اخیر و همچنین خشک شدن آب پشت سد آسک به دلیل استفاده‌های بالادستی و مصرف کشاورزی در 2 روز اخیر آب شرب مردم هندیجان با مشکلاتی مواجه شده است.

 وی با اشاره به حل شدن قطعی آب هندیجان بیان داشت: از روز گذشته تصمیم‌گیری شد کلیه کانال‌های آب کشاورزی بسته شود و خوشبختانه آب پشت سد هم‌اکنون به سطح خوبی رسیده و جریان پیدا کرده است و خوشبختانه آب شرب شهرستان هندیجان وصل شده و مشکل آب شرب در روستاهای اطراف به‌تدریج در حال برطرف شدن است.

شریعتی با تاکید بر آب رسانی روستایی در این شهرستان افزود: با تمهیدات صورت گرفته و استفاده از تانکرهای آبرسانی همچنین رهاسازی مقداری آب از سد کوثر وضعیت آب روستایی هندیجان در حال رسیدن به ثبات است.

استاندار خوزستان تاکید داشت: آب شرب به‌عنوان یک مسئولیت حاکمیتی در اولویت بوده و همه باید برای تحقق این مهم توجه جدی و صیانت داشته باشند.

وی بیان کرد: انتظار می‌رود سازمان آب و برق و شرکت آبفا نسبت به تأمین آب شرب مدیریت بهتری داشته باشند تا نیازی به دخالت بنده نباشد بااین‌وجود مسئولان استان اعم از مدیرکل مدیریت بحران استان، فرماندار شهرستان و خود بنده آمادگی داریم در صورت بروز مشکل نسبت به حل آن کمک نماییم.

انتهای پیام/م

قطعی آب شرب در هندیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار